Julen 2011

Jag hoppas att alla har haft en trevlig Jul med god mat julklappar etc!!
I våran familj så satt vi med funderande blickar och kliade oss i huvudet dagen innan, och undrade hur vi skulle göra med julklapparna under granen i år.


Jag tror inte jag har sett så mycket julklappar någon jul tidigare, så vi satt och skrattade och skojjade om vi skulle kapa de nedre grenarna på granen för att julklapparna skulle få plats, eller helt enkelt ställa en pedistal i mitten och lägga paketen runt om med en liten mini gran uppe på pedistalen, så mycket julklappar hade vi i år.


Medan jag tog med mig min lilla älskade son och sambo upp till stallet och gjorde i ordning hos hästarna så gjorde mamma och pappa maten.
Det e så sjukt gott med jul mat! skulle nästan kunna äta det året runt.. men då skulle det inte vara lika gott hahah.


ifs så fick jag inte äta så mycket mat då jag mår så illa men man får vara glad för det lilla hahaha min mage växer så det knakar bebisen blir bara större och större =)  det e så mysigt men haha men åter till julen!


jag fick så många fantastiska julklappar så det finns inte ord för att beskriva hur fantastiska de var.
tusen tack till min underbara familj som givit mig dessa.
Vincent var jätte lycklig på julafton han fick så mycket som han änskat sig, han bara leker och leker med sina julklappar och kombinerar det med sina andra leksaker.


denna jul blir ett fantastiskt minne!  stort tack till min älskade familj som gjort denna jul så fantastisk <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0