Hem Kommen ifrån Darlarna <3

I söndags kväll så anlände vi hem efter en jätte härlig helg hos min släkt i darlarna! då min morfar fyllde 75 i fredags.
Vincent var fantastisk både under resan upp och ner samt under vistelsen där.

Gud va lugn och snäll han är, fick jag höra av de släktingar som inte hunnit träffa honom sen han var liten.
jahh det klart han e det, han e ju perfekt!!! jag säger ju det hahahha. ( vart mitt svar med ett leende)

Jag har nu gett upp hoppet om att mitt illamående och kräkningarna skall upphöra under graviditeten.
jag skulle ha gått in i vecka 22 nu i helgen men med tanke på att det backade mig 4 dagar så går jag in i vecka 21 på fredag, och nu har jag mått illa i ca 15 veckor, så det kommer inte att släppa.... =(

Vilket är väldigt jobbigt då jag saknar jobbet och mina kollegor.
men nu är det snart bara 19 veckor kvar så får vi förhoppningsvis hålla i den lilla bebisen ( med förhoppningsvis så menar jag att vad som hällst kan hända under en graviditet) men nästa vecka den 28/12-11 så skall Vincent få följa med och lyssna på bebisen igen.

Han fick vara med och lyssna första gången då i vecka 16, och det pratar han om ofta hur han hörde hjärtat slå och tycker det e så roligt.
så jag pratade med min barnmorska och hon tyckte det var självklart att han skulle få följa med och lyssa igen =D 
så det kommer att blir jätte roligt.. =D 

Just nu så har jag en liten bebis som ligger och små sparkar på laptopen inifrån magen. hahaha 
ska stax gå och hämta prinsen på dagis =) 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0