Toppen Dag trotts regnet!

Halloj i stugan!!

idag så har jag haft en toppen dag. jag har varit i Handen C och shoppat lite med en av mina bästa kompisar ( vid namn Michis) hade även min lilla prins med mig!

som nu vid snart 21månaders ålder har hamnat i sin trotts och vägrar att sova middag! det är ganska jobbigt men jag hoppas att det kommer att gå över snart.

idag så har det regnat så det var en perfekt dag för lite shopping och fika i ett inne centrum, michis och jag satte oss på ett fik för att få något lite stadigare i magen då vi båda hoppat både frukost och lunch,  efter lite småprat och lite tuggande så var det dags för shopping, hahah eller snarare jag skulle bara vara med och vara smakråd till henne på de hon skulle köpa, men men vi kan ju alla lista ut hur det gick, jag kunde ju självklart inte hålla mina fingrar i styr.

men efter som att jag har sommarlov nu ifrån komvux så är inte plånboken så stor, så det vart lite budjet shopping med det gjorde ingenting! =) hela shoppingkalaset ( enbart shoppingen) slutade på 436KR och det tycker jag inte är så farligt för det jag köpte:

En Bikini, En jätte snygg axelväska. TVÅ PAR linnebyxor och ett paraply ( för att det regnade, men det var uppehåll när jag gick hemifrån så det vart ingen jacka (smarto)) dessa saker kostade mig asså 436kr det är ingenting!! jag tycker verkligen inte det, för det var verkligen saker som jag behövde och linnebyxorna var ett rent fynd på rean!  

När vi sedan kon hem så var min sambo på jätte bra humör, som sagt det har vekligen varit en toppen dag idag =D !

Kramar Tora     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0