Ny bakta bullar!

Gud vad jag vart sugen på nybakta bullar med ett glas mjölk igår kväll! =P klockan 23,00 så ställde jag mig och bakade bullar! kom i säng runt kl: 01,35.. låter kanske lite konstigt men jag och sonen min skall göra en utflyckt till lekparken med lite kompisar och deras barn, så jag skulle baka i vilket fall =P 

Och vilken tur vi har haft med vädret! visst det blåser men det är sol och blå himmel! känns helt underbart.
idag så kom presentkortet som min sambo skall få när han fyller 25år. 
Han vet ifs, redan vad han skall få.. han skall nämligen få en upplevelse iställer för en pryl som man kanske inte gillar och inte andvänder i slutändan.. Upplevelsen är att få göra något som kallar för skärmflygning.. och Micke tycker om att göra lite "läskiga" saker så han vart helt överlycklig!!! (Jipppppi) 

så allt är betalat och klart, så det är bara för honom att boka ett datum.. ville att han skulle få den innan han födelsedag då han fyller på hösten och då måste han vänta till näst år... så han får göra det innan ist. =D 

lägger upp lite bilder sen när han har hoppat.. ska bli jätte kul att se! till och med jag har fjärillar i magen! haha 

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0