Midsommar Shopping

Nu e Det Sommar Nu e Det Sol Nu e det Hm Hm i hagen =) jag hälsar Glad midsommar till alla i förväg då jag och familjen sticker ut och seglar imorgon.. och då jag ej kommer att ha min dator med mig! ( har inte lärt mig hur man mobil bloggar änn, är lite otekniskt =P haha)

Det känns helt fantastiskt att äntligen få komma ut på sjön igen! känna vinden i håret och hur solen steker på huden..men för mig får vi se hur det blir med den saken då våran lillkille skall följa med ut =P Nog för att han är världens snällaste barn, så kan även han göra rakatyg =P
men jag tror/ vet att det kommer att gå bra =D

Idag så har jag och min lilla trollunge varit och handlat lite nya skor till honom, det vart Kavat skor till honom både ett par sandaler och ett på gympaskor.. tycker att nu när han rör sig så mycket så behöver han slit tårliga och bekväma skor. det var lite dyrt men det är han värd, säger som min pappa brukart säga: Smakar det så Kostar det, och det brukar faktist vara sant! 

Nästa vecka, på Onsdag så skall jag och Elin ( en vän till mig) gå på Eclips!!! Kan knappt vänta!!! tycker det skall bli så otroligt roligt! min sambo jobbar då, så skrutten skall vara hos sin mormor...


Nu skall jag fortsätta att packa inför morgondagens utflyckt!!

Ha det Gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0