Kan man bli gråhårig när man är 21 år gammal?

Oj oj oj... jag tror att jag blir galen.. jag tror på fullaste allvar att våran son har fått ta del av både min och min sambos envishet.

han e så envis så det är utan dess like, idag tog det mig 1½ timme att få honom att sova.
Vincents säng står fortfarande inne i vårat sovrum, och min sambo jobbar natt, d.v.s att han sover på dagen.
Jag känner stress över att jag har känslan att jag måste få Vincent att sova så fort som möjligt, så att min sambo inte vaknar!

jag vet att det är omöjligt.. det går inte att natta ett barn om man som vuxen har stress i kroppen. så det är bara att ha is i magen och natta honom i lugn och ro.. men det e svårt =)  (jag hör min mamma i mitt huvud).

Men ibland så undrar jag om man kan bli gråhårig när man är 21 år gammal? någon som vet?? Hahahaha...

jag har (Oväntat?! inte haha) hittat ett par jätte snygga vita pumps till mina linnebyxor som jag köpte igår.   får se om jag köper dem ska höra lite med min kille vad han tycker och så.. tror nog att det är enbart ett par vita högklackade pumps som saknas i min sko garderob!! 


Ha det Gött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0