Fy vad det är mycket bromsar!!!

Är det någon mer än jag som är trött på alla dessa äckliga bromsar!!! det e rent ut sagt vidrigt.... mina föräldrar är ute och seglar med några kompisar så jag har hästarna.. jag och micke var uppe i stallet och tog hand om dem igår.. och det var helt sjukt.. vi mockade bytte vatten etc.. men innan vi skulle åka så ville jag gå ut i hagen och kolla till tjejerna..( titta efter sår etc. ) jag hann inte mer än gå ut i sommarhagen så ser jag fyra öron som är spetsade till max.. sen kom krutet,  tre ston och ett föl kommer i full kareta upp till mig ( som fortfarande är i början av hagen =P) 

det som va var att det var inte bara hästarna som kom utan även ett stort stimm med broms!! jag hann inte mer än hälsa på en av hästarna så hade jag typ fyra/ fem bromsar på mig.. så himmla äckligt.. jag slog ihjäl hur många som helst på hästarna det var så äckligt.. nääh idag blir det genomgång av dem i stallet sen så blir det besprutning med flugmedel för häst.... 


nehh ursch jag lider verkligen med dem.. det är ju bara att gå tillbaka till sig själv.... jag skulle bli galen om jag hade 70  bromsar som skall äta på mig.... 
 neeh ursch fy och bläääääää

    

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0