Fy faan vilken tyngd det var i Gävle!!!

Jag kan helt klart säga att Getaway rock festival står på min lista för vad som händer nästa sommar!
vilket öss det var, vi lyssnade både på Cannibal Corpse, Engel, lilla syster, Crucified Barbara etc. det var ass kul..

  denna bild är när LillaSyster spelar ( fruktansvärt dårlig mobilkarmera!!! tyvärr nästa år blir det riktiga kameran med i backningen!!) men det var en jätte bra spelning trotts alla ljud fel =P

  detta är scen nummer 2 (monster scenen) detta är ingenting av alla människor som var på festivalen =) 


 som sagt jätte dårlig kamera men detta är Engel som spelar!! deras spelning var sjukt Grymmmm!!!




 Jag köpte två tröjor till min lilla bus unge.. dom var helt toppen på =) han vart så sööt!! =) 


 köpte även en till mig! kunde inte låta bli!! älskar betty Boop!!! =)=)    men medans vi var på festivalen så var den ett litet busfrö som var med sin mormor i furuparken i Gävle!!!

  min Prins fick sin första stora ballong i furuparken av sin mormor ( bort skämda unge ;P hahaha)

vi hade en kannnondag allihop!!( Tack mamma <3 <3 love you puss puss) 

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0