Älskar Eclips!!

Tyckte Eclips var helt underbar! rekomenderar alla som gillar serien att se den =)
idag så har det varit fullt upp... vincent och jag tog en cykeltur på förmiddagen upp till stallet.. och när vi om hem så var det bara att börja måla..

Min bror och jag ska måla plank tills min pappa kommer hem ifrån gotland rund ( En seglingstävling) så vi har stått hela dagen och målat.. men varmt var det så det vart en bikini topp och snickar- shorts för min del.. så min rygg har fått en fin färg vill jag lova =D 

Min mamma och jag åkte till stallet igår och då red jag en utav mina hästar.. kändes bra att sitta på hästryggen igen efter så lång väntan =) ... men mamma skall ut i skogen med våran medryttare imorgon så det blir nog bara en cyckel vända imorgon + en massa målande.. 

man skall njuta av solen nu medans den är framme =D

Ha det gött !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0