Välkommna till min blogg =)

                                     


Hejsan allihopa och välkommna till min blogg!

Victoria heter jag, jahh är 20 år gammal och är en pigg och glad mamma som ÄLSKLAR shopping ( speciellt skor) jag älskar att shoppa till bode mig, min son och min sambo. jag gillar att träna och att vara i stallet tillsammans med mina två hästar, fika med kompisarna m,m.
Just nu så pluggar jag Barn och Fritid på lärgården i stockholm, är färdig exeminerad till julen år 2010 =) . 

Jag är förlåvad och bor ihop med min sambo micke vi fick barn tillsammans den 15 September 2008.
våran son heter Vincent och är världens söötaste och snällaste barn.

Bloggen kommer att handla om min familj, shopping ( skor ;P ) och Barn! =D   
Jag hoppas att ni kommer få det trevligt här på bloggen!!

massor av Kramar Tora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0