stressig inför torsdag

GUD imorgon ska vi ha våran stora redovisning... är lite nervös faktist! så jag sitter här istället för att sova.. har så himmla mycket pirr i magen! haha! 

det e jätte sköönt nu när min prins har börjat sova på nätterna igen! 
idag har jag varit hemma hos min vännina jenny och hennes son för första gången! och det var jätte roligt! 
vi fikade lite, men lekte nog med barnen mest =)

Imorgon så ska jag och vincent till öppna förskolan efter det så ska jag på studiebesök.. och sen på kvällen så kommer vincents gudmor för att passa honom för då e det dags för redovisningen..
i helgen har jag två intervjuer som skall göras.. och två uppsatser som ska skrivas.. samtidigt så ska jag kunna umgås med mina vänner, ta hand om sonen.. osv.. hur ska detta sluta ;)

håll tummarna och så får vi se hur det går!!


kramar TOra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0