Så himmla Trött!!

Halloj i stugan!

Det här blir mitt första inlägg!! ( spännande =P )

Jag sitter här mitt i natten och pluggar lite! =P jag är ensam hemma min sambo är hemma hos en polare! och lill killen sover. Min son vincent måste ha kommit in i någon ett års trotts eller någonting, för från att kunna natta honom på 15 minuter så tar det nu 1 ½ timme och inkluderar en massa tårar och skrik!!!

vet ej varför! både jag och micke tycker att det är jätte jobbigt! men han har börjar med små bus i vardagen också så det kanske hänger ihop =P 

Jag har Filmen the Notebook i bakrunden när jag pluggar! älskar den fimlen! 
men nu tänkte jag ta och krypa ner i sängen och läsa lite!

Natti natti 

Tora 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0