shopping

Idag har jag beställt nya kläder till min son!
jag är helt överlycklig! jag beställde fyra par byxor i olika färger två tröjor båda med tryck på, en vit och en mellan blå, med mörkblå fålla.

han fick även fyra boddys 2vita och 2 randig med breda ränder ( den ena i blå nyanser och den andra i svart till vit skala)!
han fick även ett mys sätt, en grå/vit randig tjocktröja och ett par gråa mjukisbyxor! och utöver det så fick han en jätte snygg vinter overall! allt som allt gick på 1100kr typ!

med det är han värd våran lilla älskling! micke håller på att bli sjuk han har ont i halsen och jag tror att han har feber.. men han e envis som en liten sööt gris så han tänker åka och jobba iallafall.
vi har haft myskväll idag! tittat lite på film, ätit lite pizza och kollat på film.
jag och vincent har även varit ute och gått med vincents gudmor idag.. och det var jätte roligt som vanligt, vi skrattar och skojjar.

nu sitter jag och pluggar igen så jag tänkte fortsätta med det en liten stund sen ska jag nog sova tror jag.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0